četrtek, 28. marec 2013

Zima spomladi

Na sončno jutro je lahko tudi marčevski sneg čudovit.

Zjutraj sva se z Glasnhovom pognala na hrib nad vasjo. Sprehod je bil sproščujoč, očiščujoč, rerfleksiven, zabaven, poživilen in predvsem sončen.

Naša mala skupnost - predvsem midva s šefom - sprejema velike odločitve in bo kmalu odprla novo poglavje. Šef je sicer že odločen, jaz pa se skoraj strinjam z njim.

Zakaj skoraj? Vzela sem si čas, da v miru premislim. Čeprav se strinjam z njim, bi vseeno rada počakala, da se prepričam, ali je odločitev res ok ali pa se le moji možgani igrajo z mano in filtrirajo informacije - tj. spuščajo naprej samo pozitivne vidike.

Tolaže me dejstvo, da ne morem sprejeti napačne odločitve in da smo v vsakem primeru mi trije vedno skupaj :)









2 komentarja:

  1. Lepo! Pri odločitvah je čas za premislek seveda nujen, ampak malo je pa vedno tudi iracionalnosti, trenutnega vzgiba iz trebuha ... ;) Sploh pa napačnih odločitev ni, kajne?

    OdgovoriIzbriši