sreda, 13. marec 2013

Selitev in videz

Vse odkar sem se preselila na blogspot, mi ne uspe najti predloge, ki bi mi povsem ustrezala. Spreminjam barve, pisave, ozadje ... pa mi še vedno ne sede.
Poleg tega pa so se mi pri selitvi izgubili komentarji in povezave na objave ne delujejo :/
Mogoče samo malo kompliciram, vseeno pa me zanima, draga bralka/dragi bralec, kakšen se ti zdi videz mojega bloga? Je dovolj svetel in pregleden ali si želiš kakšnih sprememb?
Vsako mnenje bo dobrodošlo.

9 komentarjev:

  1. Pa ti glej, nisem zahtevno bitje, meni zadošča tistle ksihtek tam gor, ki tako intenzivno spi in razkazuje svoje tačkice, da me vsakič prime, da bi jih prelupčakala :D Edino, kar mi ni kul, je da se smajliji ne vidijo :(.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa res ni smajlijev. Moram preverit, če se da to naštimat. Ja, tista slikca je pa taka ... meditatitvna. Kakšno zverinico imaš pa ti?

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sej, oboje je zmešano :D. Baje, da je stafford/ pit bull po DNK, po karakterju pa čivava :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Hmmm - cca. 20 kg blontne scartane psete, ki je pogumna vsa toliko kot lev?

    OdgovoriIzbriši
  5. U bistvu, cca. 27,5 kg šekaste hiperaktivne nesigurne beštije, ki ima malček težav s samopodobo in potem misli, da je treba vsakega psa, ki se hoče z njo spoznat nazjat do amena, potem sta pa lahko prjatla. Če se pa noče z njo spoznat se pa popolnega Francoza nardi.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prava dama, torej - playing hard to get ;)

    OdgovoriIzbriši