torek, 7. maj 2013

Ku ku

V preteklih tednih resda nisem ničesar napisala, sem pa veliko brala in kuhala.

V branje toplo priporočam:



Običajno me knjige s takšnim "močnim" naslovom ne pritegnejo, ta je pa zadela v bistvo.

Moj najlepši kulinarični podvig pa so bili kolački:



10 komentarjev:

  1. O mater, tebe je pa tale peka ornk zagrabila :D

    OdgovoriIzbriši
  2. :D Pazi to - pojedla nisem niti enega!

    OdgovoriIzbriši
  3. AaaaaaAAA!? Pa enga bi pa komot loh no :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Saj ni šlo za kalorije (sem potem na pikniku vse vrste peciva in torte izdatno degustirala). Samo med pripravo sem tako intenzvono preizkušala, če je krema ok, da nisem čutla kakšne hude želje po končnem izdelku :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hahahahahahaha, to pa poznam ja :D. Treba sprobat, če je v redu, potem pa vsi ostali jejo, ti pa zraven ko finoča, vsa sita :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Uau tole res fino zgleda! :-) sem pa pri vseh teh kolačkih s kremo na vrhu jaz vedno zelo štorasta, se vedno popacam in čudno zevam, v glavnem ne znam tega jest in se posledično raje izogibam tako oečenju kot konzumiranju...! a obstaja kak trik? Ker sama ideja mi je ful všeč... :-P

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala :) Trik? Moji niso bili tako visoki (pečeni so bili v isti ravnini kot rob papirčka), kremo sem pa nabrizgala tako, da je je bilo na zunanjem robu manj - tako ne dobiš brk, ko prvič zagrizneš ;) Na sredini je sicer višja, tam pa vrh malo oblizneš (no, ko to zapišem, se bere zeloooo čudno). Sicer pa so vsi jedci na istem :) Tako nekako kot pri kebabu in fino obloženih hamburgerjih.

    OdgovoriIzbriši
  8. Uau, res krasni kolački! Sicer nisem navdušenka nad kremo, ampak v tele bi z veseljem zagrizla! :-) Knjigo pa še moram dobiti oz. naročiti, ker me zelooo zanima, ampak seveda je v tukajšnjih knjižnicah nimajo. Pozdravček, Martina! :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. :) To je pa lepo slišat. :) Jz sem se tudi odločla, da si jo kupim. Se me je tako dotaknila, da jo hočem imet vedno pri roki. Jo je pa tudi v naših knjižnicah težko dobit - vse te knjige o denarju (razen Kyosakija), je treba rezervirat, ker majo glih po 2 izvoda ...
    Sončen pozdravček!

    OdgovoriIzbriši
  10. Ooo, torej se Slovenci na veliko učimo o denarju - to je pa lepo slišat! In vsekakor tudi dobro znamenje za tvoj zastavljen projekt! Koliko pa stane slovenska knjiga, če slučajno veš? Jo imajo na zalogi v knjigarnah ali jo je treba naročiti? Mogoče bom raje počakala in si kupila slovenski izvod.

    OdgovoriIzbriši