ponedeljek, 8. april 2013

Zatišje

Vsake toliko pride obdobje nekaj dni, ko v poštni nabiralnik ne prileti nobeno novo naročilo, vsi projekti so zaključeni in nastopi zatišje.

Ko sem zasuta z delom, imam en kup vizij, kaj vse bom počela, ko bom lahko malo zadihala. Toda ko pride ta čas pa ... Dan ali dva je še prijetno, potem pa moja kreativnost upada, naraščajo pa dvomi in strahovi.

Iz izkušenj sem se že naučila, da lahko novo naročilo prileti povsem nepričakovano in prekine sušno obdobje.

Naučila sem se pa še nekaj - takšna zatišja so priložnost za brskanje po možganih in iskanje novih idej. Razmišljanje in prakticiranje novih strategij oglaševanja, iskanja novih naročnikov, razširjanja nabora storitev, izobraževanja ...

Seveda se moram zavestno opominjati na pozitivne strani ne-dela, ker sem zelo nagnjena k temu, da v takem obdobju povsem zablokiram in se predam. Toda če bi vedno delala enako, ne bi mogla pričakovati drugačnega rezultata. Zato pa pogumno naprej!

Ko se pa že povsem zaciklam, pa je najboljši recept za prekinitev črnogledosti kakšen pohodič z Glasnhovom :) Narava, zlati kuža in svež zrak so najboljša kombinacija za dvig vibracije :)



Tako pa so videti slike, ko naju skušam slikati s telefonom ...



6 komentarjev:

  1. Ja, za taka obdobja so strategije nadomestnih dejavnosti NUJNE, brez dvoma :-) Točno zato sem vpisala študij na daljavo in nimam pomivalnega stroja. No, pa tudi sušilnega ne. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uf, potem nisem edina, ki se ji to dogaja. :)
    Jaz tudi nimam pomivalnega. Imam sušilnega, ampak ga skoraj ne uporabljam. Imam pa psa. Ta pokrije čas za pomivanje, sušenje in likanje ;) ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisi, kje pa :-) Enkrat sem nekje celo brala, da je npr. gibanje oziroma šport ravno pri freelancerjih ipd. pomembna in priporočljiva zadeva, ker tako lažje obvladujemo tesnobo spričo premalo ali preobsežnih naročil ... Moram reči, da meni zdaj že kar gre :-), čeprav pa ne vedno. Ja no, pač nismo avtomati :-)

    Ampak pes je zagotovo super družba :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ampak meni se zdi, da sem pod ravno pravšnjo dozo stresa najbolj produktivna in ustvarjalna, pa naj bo to dva dni pred izpitom ali pa če je treba kako delo dokončat. Hecno :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Res je. Pri meni isto. Če imam ravno prav dela, imam največ energije - kuham, tečem, ustvarjam, vraga, še stanovanje je takrat bolj pospravljeno in koš za umazano perilo skoraj prazen.

    OdgovoriIzbriši
  6. Smo na istem! (ok razen pomivalca/sušilca, ampak ko maš mal večjo familjo je to skor nujno, če ne se ti zmeša, pa še tko. .. In včasih je že v stroj zložit in ven cel projekt...). Ampak vsaj pribl. stopnjo produktivnosti tudi v zatišnih dneh ponavadi ohranjam s seznami, dolgoročnim planiranjem, birokracijo, branjem, skratka nekim približnim urnikom, ki me zamoti, pri čemer ne izključim niti kakega obiska/kave, ki jo dolgo prelagam. Pa tudi branje knjig po novem šteje za pomembno in nujno opravilo ;-) občutek je neprimerno boljši. (je pa res da mi zadnje čase nikoli ne zmanjka starih grehov za podelat, uredit... )

    OdgovoriIzbriši