sreda, 30. januar 2013

Od besed k dejanjem

Včeraj sem si po dolgem času zaželela popoldanskega teka. Za spremembo z glasbo. Nove slušalke sem si kupila že prejšnji teden. Kljukica. Morala sem samo še najti MP3 ključek. Po kakšnem slabem letu neuporabe ga seveda nisem uspela najti. Imela sem ga pred očmi, lahko bi prijela zanj, vendar mi možgani niso hoteli izdati informacije o njegovi lokaciji. Damn!

Motivacija mi je začela drastično upadati. Potem pa sem ugotovila, da lahko slušalke priklopim na mobitel (ja, vem - res huda znanost). In sem šla. Z Glasnhovom in glasbo veselo gor in dol po okoliških gozdovih in travnikih. Bilo je poživljajoče & sproščujoče hkrati.

Danes pa sem prijavila na 13. Mali kraški maraton (21 km). Tako. Fiksno. Grem :) In se neizmerno veselim. Na našem zadnjem izletu sem se namreč zaljubila v Kras. Komaj čakam, da začutim tisto pozitivno energijo, ki običajno vlada na tekaških prireditvah.

Zdaj se moram še samo privadit na tek brez kilskega flexi povodca v roki :) Sicer me bo ves čas zanašalo ;) ;)









5 komentarjev: