sreda, 23. januar 2013

Zdrava večerja

Zelo rada kuham (in jem). In zelo rada imam recepte, ki so preprosti in s katerimi lahko pospravim kuhinjske omarice. Če so pa za povrhu še zdravi, pa toliko bolje :)

Že nekaj časa se mi v omari valja zavoj suhehga sadja. Na spodnji polici pa je (poleg vsega drugega) prosena kaša. Najprej sem poguglala žnj receptov za prosebo kašo s suhim sadjem. Odpadli so vsi recepti, ki so vključevali namakanje in pečenje. In nastala je preprosta kuhana kaša.

Talole je šlo:

Skodelico ((Pravzaprav sem za merico uporabila lonček za sufle, ki ima manjši volumen kot klasična skodelica)) prosene kaše sem prelila z dvema skodelicama sojinega mleka in postavila na štedilnik. Potem sem narezala skodelico suhega sadja (imela sem suhe hruške, kakije, slive in jabolka) in ga primešala kaši. Dodala sem še vaniljo in cimet. Pustila sem, da je vrelo na nizkem ognju in prilila še dve skodelici sojinega mleka, ker je suho sadje popilo tekočino.

Ko je bila kaša že skoraj kuhana, sem izključila štedilnik, pokrila lonec in pustila, da stoji približno 15 minut. Vmes sem preverila, če je še treba priliti tekočine in prilila še kakšno skodelico sojinega mleka.

Kaše nisem sladkala, ker nisem vedela, koliko sladkobe bo oddalo suho sadje. Ko sem jo mlačno servirala sem jo prelila z agavinim sirupom.

Namesto sojinega mleka lahko uporabite kravje ali katero koli drugo.

Namesto suhega sadja lahko na koncu primešate naribana jabolka.

Namesto agavinega sirupa pa lahko sladkate z medom ali sladkorjem (ali ničemer).









Ni komentarjev:

Objavite komentar