torek, 22. januar 2013

"Ocvrto" v pečici

Večkrat sem že slišala, da se lahko "cvre" tudi v pečici. Danes pa sem to še v praksi preizkusila. Zelo rada imam namreč kanelone (običajno gobove), vendar pa ne maram cvrenja. No, saj okus mi je dober, moti pa me, ker potem celo stanovanje smrdi po olju, pa še vedno imam potem problem, kaj naj naredim s pregretim oljem - ali ga naj shranim ali zlijem. In potem - kam naj ga zlijem ...

No, cvrenje  v pečici se je izkazalo za idealno rešitev. Vse sem naredila kot ponavadi, pekla sem jih pa v pekaču, obloženem s peki papirjem in pokapljanim z oljem. Pekla sem na 200 stopinjah, približno pol ure, vmes pa sem jih enkrat obrnila.

Današnji kaneloni so bili polnjeni z prepraženo čebulo, gobicami (jurčki in štorovkami), podušeno nakaljeno lečo in omakico iz bešamela, česna in gorgonzole.

So-šef pa si je zraven skuhal in spekel pravo domačo prekajeno pečenico.







3 komentarji: