ponedeljek, 9. julij 2012

Čas dopustov

Ljubim čas poletnih dopustov. Najlepši del se prične, ko se začnejo šolske počitnice. Kar naenkrat se mesto izprazne in povsod je polno praznih parkirnih mest. Kot bi se začelo neko posebno obdobje.

Največje presenečenje pa sem doživela v soboto dopoldne, ko sem se odpravila na romanje po nakupovalnem središču. Ponavadi se nakupovalnih podvigov lotim ob dopoldnevih, tokrat pa ni šlo drugače. Doma sem še malo pomišljala, ali ne bi bilo bolje prestaviti paše po trgovinah na naslednji teden, vendar je zmagala trma.

Ko sem se še vedno v dvomih pripeljala v parkirno hišo enega od zapravljalnih centrov na našem koncu, kar nisem mogla verjet svojim očem - v soboto dopoldne okoli 10ih je bilo parkirišče bolj prazno kot je to v navadi ob ponedeljkih dopoldne. Tudi v trgovinah je bila slika ista. Pravi luksuz :)

In ko se bod septembra vsi spet pričeli gužvat, jo pa jaz šibnem na morje :)

Am I lucky or what? ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar