sobota, 30. junij 2012

Iz spalnice v kabinet

Vsakdanje kosmiče in zelenjavo si služim od doma. Začela sem za pisalno mizo v spalnici, vendar sem po dobrega pol leta ugotovila, da to ne bo šlo. Glavni razlog je bil "navzkrižje interesov", saj je spalnica prostor za sprostitev, umirjanje in spanje, pisalna miza pa predstavlja delo. Še huje je bilo, ker je razporeditev pohištva v spalnici takšna, da sem s postelje gledala naravnost v mizo. No go.

Potem sem se preselila za kuhinjsko mizo. To tudi ni bilo najbolje, saj nisem mogla imeti nikjer postavljenega koledarja in ostalih potrebščin. In potem sem le prišla do kabineta. Pravzaprav je bolj delovni kotiček. V kotu dnevnega prostora (ki je hkrati kuhinja, dnevna in jedilnica) sem si pri oknu izborila prostor za pisalno mizo ((v obliki črke L in po lastni zamisli)) in omaro. To je moja oaza.

Edini minus je, da ni v ločenem prostoru. Dokler sem sama doma, je sicer OK. Če pa nisem, se mora pa dragi prilagodit, tj. pobrat šila in kopita in se sparkirat v spalnici, kjer je njegova pisalna miza. ((ker je njegovo delo bolj terenske narave, ga pisalna miza ne spominja na službo))

Ko bom velika, pa si želim takšen kabinet: ((Ja, mora bit na podstrešju.))

Ni komentarjev:

Objavite komentar