ponedeljek, 18. junij 2012

Ponedeljkovi sklepi

Zjutraj sem se počutila kot presušen in pohojen pljunek in sem porabila skoraj celo dopoldne, da sem se "utirila". Ker se mi je takšno jutranje razpoloženje v zadnjih tednih pogosto ponovilo (sicer v malce milejši obliki), sem prišla do spoznanja, da je čas za spremembe.

Najprej sem naredila seznam vsega, kar me v mojem življenju moti. (No, ne ravno vsega, pač pa tistega, kar je najbolj v nebo vpijoče).

Potem sem dopisala, kaj si želim oz. kakšna bi bila idealna rešitev.

Za konec pa sem še pri vsaki točki dopisala, na kakšen način se bom lotila reševanja problema.

Izkazalo se je, da je bil pri dveh točkah odgovor tek. Tako sem sklenila, da se zopet redno lotim te aktivnosti - tj. vsaj 4-krat na teden.

In začnem danes.

Keep your fingers crossed :)

3 komentarji: