sreda, 27. junij 2012

Načrt za srečo

Nazadnje sem imela v branju knjigo Načrt za srečo. Avtorica je v njej opisala, kako se je sama lotila izboljševanja svojega življenja. Načeloma ji je v življenju vse "štimalo", samo želela si je, da bi bila bolj srečna. Projekta se je lotila sistematično. Izdelala si je seznam ciljev in nalog ter se jih vsak mesec pridno držala. V okviru projekta je začela pisati tudi blog.

Sama zelo rada vzamem v roke kakšno knjigo za samopomoč, osebnostno in duhovno rast in podobne, ta pa mi ni bila ravno pisana na kožo. Avtorica v njej navaja veliko citatov raznih bolj in manj znanih osebnosti - tu se vidi, da je prej pisala biografije. Najbolj nadležno mi je bilo, da je skoraj v vsakem poglavju navajala rezultate raznih raziskav. Knjiga se tako bere deloma kot napol znanstvena študija kombinirana z dnevnikom.

Kljub temu pa mi je bila knjiga navdih. Resda sem preskočila nekaj odstavkov in kakšno stran, vendar pa me je spodbudila k reorganizaciji. Všeč mi je bil princip načrtovanja in organiziranosti. Tudi sama verjamem, da se mi kakovost življenja ne more izbiljšati, če se za to ne bom aktivno potrudila.

Po drugi strani pa je ta knjiga verjetno pisana na kožo tistim, ki si želijo izboljšati svoje življenje, vendar pa ne verjamejo v razne duhovne hokuspokuse in rabijo nekaj bolj oprijemljivega.

Zanimivo mi je bilo oz. mi je padlo v oči omenjanje sreče. Zdi se mi, da se tu vidi, da je pisateljica Američanka. Sicer pa je stremenje po sreči prepuščeno vsakemu posamezniku. Jaz stremim po zadovoljstvu, ki se mi zdi, da je stanje, ki lahko traja, in po radosti. Morda pa je to samo drugo ime za srečo :)

[caption id="" align="aligncenter" width="414" caption="Happiness project"][/caption]

2 komentarja: