petek, 31. avgust 2012

Lepo je biti ženska. Če te m-krči ne ubijejo.

Opevanje ženskosti in menstrualnega cikla (vedno od žensk, seveda), kar nekako zbledi, ko se zvijam v hudih m-krčih. Pa je to samo vrhunec celega cikla.

Včasih se mi zdi, da je 14 dni mojih, naslednjih 14 pa sem sužnja svojega telesa - hormoni mi poskakujejo kot ponoreli. Najprej bentim, potem jočem, čez dve sekundi pa sem super navdušena in pomirjena z življenjem, sabo in okolico. Potem je tu še apetit. Zadnjih nekaj dni bi pojedla skoraj neomejen količine sladkorja in ogljikovih hidratov, posledično pa sem potem zaspana in napihnjena. Ali pa izgubljam energijo, ko se borim sama s sabo, da ne bi jedla ... Smetana na torti pa je dan D M. Ko tudi dva ali trije nagelsini ne pomagajo. Takrat sem res hvaležna, da delam od doma in da se lahko zavlečem pod kovter in tam na varnem počakam do jutri.



Sicer so se  mi simptomi precej umirili oz. zmanjšali, odkar sem kravje mleko nadomestila s sojinim in odkar redno tečem. Tako da to res pomaga.

Še vedno pa ne vem, kako naj (brez tablet) omilim krče. Če ne vzamem tablet me zvija od bolečin, ko pa jih vzamem, me sicer res neha boleti, po drugi strani pa postanem tako zaspana in neproduktivna, da je dan izgubljen ...

4 komentarji: